Analüütika

Tänapäeval on äri tegemise teinud väga palju lihtsamaks see, et meil on võimalik vaadata analüütikat, saada sellest tagasisidet ja teha otsuseid. Väga paljud ettevõtted ei kasuta seda võimalust ära.

Google Analytics

Kõige levinum tööriist kodulehe analüütika tegemiseks on Google Analytics. Selleks, et me saaksime seal üldse teha järeldusi peab olema see seadistatud õigesti. Kuna tegemist on tasuta tarkvaraga, siis on vaja paljud parameetrid üle seadistada. Ilma seadistusteta on info väär ning ei soovitaks selle najal otsuseid langetada.

Tag Manager

Kõrgel tasemel kampaaniaid on nõuavad väga detailset ülevaadet. Kes käib lehel, kui kaua ta seal on, mida ta klikib, mida ta vaatab ja kui väärtuslik on just see kontakt meile? Tag Manager on üks tööriist, mille me enda klientidel alati ära seadistame. Ilma selleta on raske kampaanias edulugu luua.

Strateegia

Analüütika annab võimaluse näha neid kanaleid, mis toovad meile kõige väärtuslikuma kasutaja. Väärtuslik kasutaja on see, kes toob meile müügi/päringu, neid on meil vaja saada võimalikult palju lehele. Lisaks kasutame ära seda infot, milliste käitumismustrite ja harjumustega on meile need kasutajad, kes toovad konversiooni. Tänu sellele saame sarnaseid kasutajaid ka teistest kanalitest otsida/leida.

Arhiveerimine

Analüütika suurimaks väärtuseks on see, kui saame minna ajas tagasi ning analüüsida seda, mis sellel ajal tehti ning millised olid tulemused. Selleks, et oleks võimalik üldse arhvieerida tuleb alati kasutada UTM-tage ja Google Analyticsis maha märkida kommentaarid. Analüütika ülesanne on info ja detailide kokku viimine ning endale selle selgeks tegemine, mida me ühe või teise infoga peaksime peale hakkama. Õigeid otsuseid teha tulevikku saab teha ainult oleviku kogemusest!